Dressyrpass

 
Här kommer lite ridbilder från senast. Visst är hon så fin i rosa? Lilla prinsessan!
Bara trav och några futtiga galoppbilder, är allt jag hinner med just nu, ska iväg till stallet och mocka för att sedan dra iväg på jobb.
Iaf så rids Leunora på Pelham på dessa bilder, var så harmonisk ridning att jag inte finner ord, sagt det förutom men helt underbart utan "dragkamp"!

Nu har det varit vila 2 dagar irad, imorrn blir det antagligen 2h skogstur med sällskap och långa galopprundor. Can't wait!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0