Leunora

 
Det har varit mycket bortgångar och elände på senaste tiden. Vilken tur att det finns några framgångar bakom allting också!
 
Jag och Leunora kommer starta Clear rounder på ÅM 22-23.8. Lördagen startar vi 80cm och 90cm och på söndagen 80cm.
Japp, jag är skitnervös över 90cm. Dessutom ska vi hoppa på gräs... För första gången. Hade inte skadat att provhoppa en gång innan. Broddar ska ju på också.
 
Jag hade gärna startat i en fjärde klass till men bestämde att det blir för mycket, vi har ju inte tävlat sedan 31.5 (bilden högst upp).
 
Nedersta bilden är från förra träningen vi hade, det var en riktigt jobbig träning med magen full av gräs och krångel på dag två då bromsen rostade sönder på hästen. Som vanligt.
 
(Ps. kolla skillnaden på bilderna, Leunoras mage. Bild 1. innan hon gick på bete och bild 2 hade hon gått ca 2 veckor. Dåliga bilder att gemföra med men... Det syns ju så tydligt, haha!)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0