Hoppträning

 
 
För några dagar sedan åkte vi med alla 3 ston från stallet på äventyr, vi var på hoppträning, en lyckad sådan!
Både ryttare och hästar tyckte det var superkul och vi laddar inför Clear rounderna som ordnas på ÅM, en vecka kvar!
Dock är jag lite orolig över tävlingen, just nu är L i en sån där "orkar inte, vill inte, kan inte-fas". Hoppar gör hon men lyssnar... De är lite jobbigare än vanligt, åtminstone i dressyren, såååååå tråkigt tycker hon! Mycket roligare att vara ute i skogen och rejsa och hoppa! Hoppeligen vänder det snart igen, det är trots alls asigt varmt första gången på hela sommaren typ.
 
Då jag ändå håller på kan jag väl berätta min "hemlighet". L och jag kommer starta dressyr LB:1 och LB:2 i september. Nervös så jag dör. Hoppning är en sak men att komma ihåg dressyren. Härregud.
Som plåster på såren har vi dressyr lektion här på gården ikväll, hoppeligen lugnar det mina nerver, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0