Sommaren försvinner fort

Canon eos 50D, Canon macro 60mm
 
Snart drar vi mot mörkare tider igen, känner att jag inte alls är redo för det. Jag vill ha sommar, känns som om jag inte hunnit uppleva det jag vill, en del ja, men inte allt. Jag ville ju simma (trots att jag är världens badkruka), fota hästar (vilket jag knappt alls gjort i sommar), chilla och umgås med vänner.
 
Försöker förbereda mig på hösten. Fundera ut en plan vad jag ska göra, vad jag tänker uppnå i ridningen, vad jag vill och måste ha för fototeman, börjar vara dags för sånna!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0