"Det låter grymt men man vänjer sig att dom är borta"

Förra veckan träffade jag en kund som jag inte sett på väldigt länge. Jag berättade att min Leunora somnat in för ett par månader sedan. Kunden berättade att hon varit med om X antal gånger då sina egna och vänners hästar somnat in "man kommer aldrig att komma över dem, det gör man aldrig men hur grymt det än låter så vänjer man sig vid det. Dom är bara borta".
Jag saknar min häst vareviga dag men...
 
Det är mer än sant. Man vänjer sig. Det har jag gjort.
 
Detta gjorde jag och fina L för ett år sedan. Allting var så himla bra och vi hade framtiden tillsammans framför oss </3
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0