Tidspress

Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM, Adobe Photoshop cs3

Så småningom börjar pressen krypa på!
Mitt företag kommer ett steg närmare öppningsdag varje dag. Företaget  kommer alltså handla om fotografi- Som jag alltid drömt om. Jag kommer fotografera allt mellan himmel och jord, utför alla uppdrag så som lokaler som ska fotas, porträtt, djur, bröllop osv. Listan kan bli hur lång som helst! Jag kommer också ha lite tavlor till salu som varit på utställning i Kasnäs/Finland för några år sedan.
Men för att inte enbart satsa på en sak så kommer det andra, stora huvudämnet att vara gelnaglar, min passion och stora hobby! Har varit lite i salongen och grejat i helgen, mitt bord är på plats, bara gelgrejerna som ska på plats och lite småfix så är det klart, kommer bli så mysigt!
Och småsaker som även min hysteriska hobby- virkning kommer vara till salu. Finns inget mysigare än att kolla på film (det lilla man hinner, haha!), tända ljus, en bit choklad och virkningen i handen! Men... Jag måste väl försöka bli av med allting också att inte garderoben svämmar över? ;)
 
Ja, jag vet, udda kombinationer, men jag vill göra så mycket så jag valde att trycka ihop allt i ett. Nu får vi bara att efterfrågan finns!
 
Nu ska jag skärpa mej, borde börjat med prislistorna för lääänge sedan! Då jag startar företaget kommer jag även ha specialerbjudanden så nu får jag verkligen sätta på ett kol!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0