Stryker bort

Ibland har jag snabba ryck! En sak att stryka från "to do list 2015" är redan redo att strykas bort! Igår lämnade jag in pappren för att starta eget företag! Trodde jag skulle vänta i en evighet på allting men vips som det var så ramlade FO numret in i mailen samt att mitt företagsnamn blev bekräftat!
Så jag vågar påstå att det är spännande tider!
 
I helgen ska jag och Leunora köra årets debut ridlektion i dressyr bara banan tänker hålla sig på god fot. Efter den lektionen ska vi köra fullt ut och sikta på sommaren, vi är taggade till 100%!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0