Mina monster hälsar god fortsättning på året!

 
 
 
Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM
 
Precis då mina troll trodde dom var säkra så slog matte till!
 
Varje år tas det julbilder, alla år olika förståss. Det är något som inte är så värst uppskattat alla gånger. Tosca tål inte att ha något på huvudet så jag fick inse att det bara blev Hausti som fick ha luva. Jag är så himla glad åt att jag har så duktiga hundar som (just och just) orkar sitta stilla en stund tillsammans!
Bilderna togs för några dagar sedan, ca en vecka. Då det inte hade kommit snö innan jul (inspiration på topp liksom...) så fick det bli försenade julhälsningar från oss!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0