Min lillajul

Här var det en hel evighet sedan jag vistades! Dels beror det på att min dator gav upp hoppet helt, så jag var utan dator i över en månad- Tills jag fick en ny i förtidsjulklapp <3
 
Ridningen står still i högsta grad, bilderna som jag lägger upp här är tagna på lillajul och det var ingen bra riddag... Ja, gott sällskap hade jag, så koncentrationen for åt pepparn men det bjuder väl jag och Leunora på!
 
 
 
Och så hade vi mitt lilla ridsällskap då ;)
 
Jag måste varar världsbäst på att linda lindor, eller vad tycker ni?? ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0