Mål och förutsättningar

Nu då det är nytt år så är det många som lägger upp nya mål. Det har även jag funderat på, både inom livet och ridningen. Så nu är det dags att skriva upp dem, dels som en påminnelse åt mej själv om jag börjar slarva och att ni som finns i mitt vardagliga liv ska knacka mej på axeln och säga "Halooo! Sätt fart på, 2015 är ju strax över!".
Mina mål:
*Börja en utbildning till nagelterapeut
*Må bättre än skitåret 2014
*Starta eget företag
*Jobba tills jag stjälper (japp, jag trivs med att jobba hårt)
*Tosca och jag ska tävla agility minst 3 starter
*Åka på minst 1 äventyr
 
 
Vad det gäller Leunora och mej... Hur ska vi hinna med allt?
*Fortsätta jobba på att förlänga steget, myrstegen ska bort!
*Bygga meeer muskler, finns det nå snyggare än en vältränad häst?
*Hoppa 1.20cm
*Hoppa banor
*Tävla i dressyr
*Tävla i hoppning
*Åka på träningar
*Mjuka upp rygg och nacke
*Jag ska skärpa mej med longeringen och göra det oftare
 
 
Oj härregud. Undrar under vilken kategori det blev mest mål, haha!
 
 


Kommentarer
jessica

det där med 1 äventyr, innebär det en resa till usa? :o ;)

Svar: Haha, ett äventyr kan även vara en resa upp i fastlandet osv, kommer inte ha råd med usa på ett bra tag :(
Janina Sandell

2015-01-21 @ 19:21:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0