Tidig morgon

Canon eos 50D, Canon macro 60mm
 
Argh. 4 mornar i rad steg jag upp 05.40 och pallrade iväg mej på jobb. Imorse tänkte jag att jag ens lite skulle få sova till kl 7. Men icke. Kunde inte sova så steg upp redan 06.20 och stack iväg till stallet för att sätta ut hästarna. Dreki tittar alltid lika surt på mej då jag kommer före kl 7.30, morgontrött jäkel till häst! De andra går gärna ut men inte han...
En timme senare är jag hemma. Inge bra bilder från stallet blev det heller fast jag tänkte att nu, då jag för en gångs skull har tid och det är dimma!
 
Leunora var ju dessutom väldigt... Fotogenisk imorse...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0