Skördefest

Canon eos 50D, Canon macro 60mm
 
Inte blev det sömn denhär morgon heller... Sov dock till kl 8, då jag plötsligt vaknar i panik o inser- Jag har inte laddat kamerabatterierna!
Gillar hur det undermedvetna påverkar en. Såklart rusade jag upp från sängen o. lade på allt på laddning, putsa kameran och ut med hundarna. Hade väckning kl 9 men uppe blev jag.
Nu borde jag "bara" laga mej själv klar, sedan blir det att köra mot Mariehamns travbana och kolla på Àlenskur (islänningar), monté, trav, hopptävling, rasparad (häst). Sedan ska det väl vara agility och... Kaninhoppning, som jag för övrigt aldrig förstått mej på, haha!
 
Men nu ska det "firas" skördefest och sedan blir det eget stall, tror det blir markarbetesom står på listan idag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0