Åländska mästerskapen 2014

 
 
Canon eos 50D, Canon EF-S 70-300mm 1:4-5,6 III USM
 
I helgen var jag på de Åländska mästerskapen 2014 och tittade. Eller ja, helgen. Jag hann bara titta på söndagen då slut hoppen skulle vara. Skulle velat titta på lördagan också men jobbet kallade så fick nöja mej med söndag!
Vår mästare på Åland blev Lina (bild 1, 3 och 4) med Katapult (finns ej på bilderna ovan) som hon lånade av sin vän. Bild nummer 1 rider Lina också sin kompis häst (minns ej namnet på hästen). 3de bilden rider hon sin egna valack, Conn, Lina och Conn finns i äldre inlägg på min blogg också.
 
I helgen är det skördefest och jag är ledig på lördag så jag kommer befinna mej på travbanan där hästsportföreningen ordnar rasparad, trav, monté mm.
Så då jag har tid kommer det regna hästbilder här igen! ;)
 
Ha det gott!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0