Unable To Speak "Spiken" & Annika #2

Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM
 
Usch vilken lång dag! Steg up 05.30, föra karn på jobb och morgonstallet. Hästarna tittade på mej som om jag var sjuk i huvve, speciellt Dreki som står med John Blund i ögonen, haha! Men då de väl kom ut så var de ju jätteskönt att vara ute så tidigt.
Jag däremot, täääänkte gå o. lägga mej direkt efter stallet men njet, o. simma med hundarna istället och sedan hemm och dyka ner i bilderna på datorn. För att sedan inse att klockan endast är 11 trots att det känns som kl 16.
 
Så nu står det städning på schemat men var tvungen att slänga in de här bilderna på Annika o. Spiken. Löv them!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0