Trycker på OFF

 
Canon eos 50D, Canon EF 70-300mm 1:4-5,6 III USM
 
Igår var jag iväg för att fotografera. Denhär gången var det Cyrill en 29årig Tinker som stod framför kameran. Överlägset äldst som varit framför min kamera i hästväg men är det någon mer än mej som tycker han ser ut som 20år max?
Han lever ett riktigt lyx pensionärs liv, önskar fler hästar hade det såhär, sitt eget berg vid vattnet, stor hage så man intens ser banden. Går fritt i lugn och ro.
 
På bilden har han fått tillräckligt av oss, han tyckte vi var väldigt krångliga som förstörde hans lugna dag, stå framför kameran, nä, orkar inte!
 
Och för ikväll håller jag med honom, är så fruktansvärt trött efter denna dag, jobbintervju, fotografering i 2h, ridning, kvällsstall ja, nu tycker jag på OFF!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0