Salla-Mari & Royal Rose

Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM
 
Alltså oj, vart sticker timmarna iväg? Känns som om jag inte hinner med något mer! Har hunnit sitta framför datorn i 15minuter och fixat ett par bilder men helt ostressad är jag inte, sitter även med färg i håret och måste snart och tvätta bort det. Samt att jag snart (igen) måste åka in till stan för att köpa en klänning till kvällens fotografering med mina hästar samt dagsmata kusarna och iväg på kaffe till vännen min ooooooch.... Tvätta hästarna, borsta, klippa och fotografering. Huh!
 
Bjuder på en bild från i lördags med Salla & Rose :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0