Salla - Mari & Royal Rose

 

Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM
 
Ikväll blir det äventyr! Ikväll ska vi nämligen löshoppa mina pållar. Kommer bli spännande! Senast lilla Dreki är löshoppad är väl 2008-2009 har jag för mig, då hoppade han som ca 17 åring 100cm, som yngre hos gamla ägaren 120cm har jag för mig. Leunora har jag ingen aning vad som går för utan ryttare faktiskt, har läst och hört om att hon hoppa 110cm banor, kanske 120? Så imorgon har jag väl något nytt "intressant" att berätta vad kusarn går för ännu, ingen av dem är ju precis ung längre.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0