Kattus

 
Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM
 
Oj så solen skiner och jag har massor att göra idag- just för att solen skiner! Har enmassa schabrak o. täcken som ska tvättas ännu så jag borde knalla över till mattvätten med borste o. tallsåpa. De senaste schabrakerna tog sej 3 dagar att torka för att solen bestämde för att gömma sig. Sedan
Men innan jag sticker iväg så bjuder jag på denna superfina katt som jag tog några kort på tillika som familjefotograferingen i lördags.
 
Ha en skön dag allihop!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0