Johanna med sin frieser valack Wesley

 
 
Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM
 
Nu ska jag erkänna en sak här. Jag började rida då jag var 4år gammal (ca16år sedan), jag har mött många, många hästar på vägen. Men jag har aldrig rört en Frieser förut... Så nu är det ingen "hemlighet" längre ;)
Så i veckoslutet var jag och fota familjefoton åt Johanna, den familjedosen med barn kände jag att jag behövde, blev på riktigt bra humör! Sedan åkte vi och hälsade på hennes snygging på betet tillsammans med sin kompis Emilio. Oj så vacker han var, Wesley! Jag har nog aldrig varit så mållös då jag träffat en häst förut, en frieser liksom, haha! Dom må vara fina i böcker, plancher men då man möter en påriktigt, wow! Finns inga ord vilka mäktiga hästar!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0