Horus rah´s öga #2

Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM
 
Åh det är så mycket på gång just nu att jag blir riktigt råddig i huvvet! Idag ska jag åka ut och fota, imorgon ska jag det också. Rock Off börjar i helgen, enmassa i stallet, rida osv. Har för många projekt på gång som jag vill göra (bor du på Åland o. vill agera "modell för en dag" så hojta till!). Efter Rock off ska jag åka hem till fastlandet och hälsa på min kära vän Fia, det var så länge sen senast, 1år? Känner hur min separationsångest bara växer o. växer destu närmare tiden jag kommer! Så efter besöket hos Fia kommer jag bomba bloggen med bilder på islänningarna Smári, Smaetla, Lukka och min nya modell Leiftra (som om det inte var nog med hästande på bloggen annars? ;)). Dessutom ska jag åka iväg och hälsa på "mina" fina 3 islandsston då jag är på fastlandet, stor kärlek till dem! Lilla Askja har fyllt 25år i maj.
Efter att jag varit på fastlandet så är det regionala hopp 100-130cm på travbanan och där är jag ju självklart alla 3 dagar! Och några veckor framåt har jag och Tosca Agility 1ggr/veckan + att jag har tänkt anmäla oss till inofficiell utställning (hur det sen går...).
Efter det kanske livet lugnar ner sig? Knappast.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0