Henni & Sophia

Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM
 
Jag har så många fina bilder jag vill visa från förra fotograferingen med två fina systrar och deras hästar. Islands hästen Henni får ta till sig äran att fotograferingen blev av då jag hittade henne på facebook, haha! Men visst är hon superfin?! Kunde inte låta bli att skriva till Sophie!
För första gången på åratal så band jag en krans också... Som Henni mest av allt ville äta, gottis!
 
Men nu blir det bildtorka. Min dator krånglar den säger att minnet är fullt fast jag inte hittar något att radera? Typiskt. Som tur har jag världens bästa dataman till hands, han har redan fått ett "efterlängtat" meddelande då Janina igen har problem med sin elektronik :3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0