Ej tillåtet att skratt, haha!

 
 
 
Katastrofen som uppstår då fotografen hamnar framför kameran. Men ibland är det ju precis det man behöver. Min balans är åt fanders, händerna flaxar, hälen hålls inte ner, ryggen svackar. Ja, hälsa på min nya familjemedlem Leunora, 14årigt halvblod, rätt så stor dam (har ej tagit måtten men kanske 167-170 någonting?) som ska föra mig till rätta igen! Hon är precis vad jag velat ha, en läromästare! Hon är rätt långt utbildad och i mina ögon: En riktig lyxhäst! Nu är det ju så att både hon och speciellt jag är otränade. Hon ska gå ner "några" kilo och bli mjukare.
Mitt mål är att få bakbenen med och våga hoppa ett 90cm hinder till hösten. Då jag gick i skola blev jag livrädd för att hoppa trots att det var det roligaste jag visste men nu ska det botas!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0