Frågor?

 
 
 
Jag har fått lite frågor så nu skriver jag ett litet inlägg om det.

Jag började fotografera början av 2008 då jag var 14år gammal, med åren har det ökat ordentligt och till sist studerade jag ett år på folkhögskolan i Karis/Raseborg/Finland på fotolinjen. Efter att jag kom ut från skolan har jag fotograferat bröllop, en hel del porträtt, lokaler och egna projekt. I samband med skolan hade vi 2 utställningar och så har jag haft en egen utställning i Kasnäs/Kimitoön före skolan började.
 
Uppfödd på kimitoön och flyttade som 18åring till Ekenäs, efter två år bestämde jag mej att dra mej vidare till Åland och nu är jag bosatt här sedan oktober 2013.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Övergiven

Och när flyttar du hem igen? :D Jag väntar ;)

Svar: Ja du, kan ta ett bra tag, tänkte komma till fastlandet nånting SENAST i början av maj :)
Janina Sandell

2014-03-29 @ 18:36:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0