Fina med sitt fullblod No Parking xx

 
Canon eos 50D, Canon EF 75-300mm 1:4-5,6 III
 
Smakprov från dagens fotografering, kanske det kommer fler bilder ikväll?
Idag har jag varit och fota ett ekipage,trots ett väldigt dåligt väder, duggande regn och helt i moln men jag klagar inte på ljuset i bilderna!
En tid framåt kommer det vara en hel del hästar här på bloggen. Eftersom jag är så otroligt uttråkad så har jag tagit kontakt med hästvärlden efter frivilliga att stå framför kameran och tro mej, det ramlade in en hel del! Hoppeligen är det fint väder imorgon så ska jag åka iväg till nästa stall. Kanske det blir en islänning? Tinker? Frieser? Halvblod? Det får morgondagen utvisa!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0