Cheap An Nasty

Canon eos 50D, Canon EF-S 75-300mm 1:4-5,6 USM III
 
Uj nej, vilket väder! Jag har så många ekipage att fotografera ennu, skulle tagit 3st idag men vädret? Det bara vräker snö ner!  Kanske lika bra, har maaaassor med bilder ennu att gå igenom, gårdagen gick åt till allt annat. Så är bara att laga te och någonting gott till och gräva ner sig i en filt med se sådär 500 bilder att gå igenom.
Bloggen kommer definitivt uppdateras idag, vad jag har sett så är det massor med fina bilder jag har att visa!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0