Linda & Sebastian #2

 
Canon eos 50D, Canon EFD-S 17-40mm 1:4 USM
 
Tillbaks efter några dagar och då måste jag ju visa er några bilder till! Har haft en hel del att göra igen de senaste dagarna med jobb på dagis, dessvärre inget fotas då det är mörkt då jag anländer hem och på veckosluten är det för arligt, har samlat på mej ennu mer ideer, vill genomföra dem, nu!
Idag har jag även för en gångsskull varit och rida, är helt slut! Lovar jag kommer ha träningsvärk i kropp och själ imorrn, är alldeles för sällan jag rider!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0