Inspirationen svämmar över!


Canon eos 50D, Canon EF 17-40mm 1:4 USM III
 
Det spelar nog ingen roll hur många gånger jag säger "vad skulle jag göra utan dig?" till min "datafixande" vän som orkar och ställer upp för mig, börjar känna mej så efter i att göra något tillbaka så jag får dåligt samvete! Det är alltid lika roligt att träffas, prata maaassor men det är så sjuttons tråkigt att det inte blir av oftare att träffas, jag vill ju träffas men vart sticker tiden iväg? En dag ska jag hitta på någonting riktigt awsome att gottgöra dig med min fina vän<3
 
Så tack vare världens underbaraste vän som hjälpt mig många år så har jag min data igång (igen) och redigering och genomgång va ca 4000 bilder är igång, kommit igenom ca 1000 tror jag. Farligt det där med att vara på "resa" till fastlandet, träffa massa hästar och efter hemkomsten nationella summer games hopptävlingar, huoh!
 
Här kommer några bilder som är tagna här på åland före jag stack på resa. Tycker det varit så roligt att träffa några hästägare här på åland och deras fina hästar, ni ger mig så mycket inspiration till mer!
I detta inlägg har vi Linn med hennes fodershettis (som klantiga jag glömt namnet på) som jag nyss fick alla bilder klara på. Enjoy!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0