I sagornas värld

Canon eos 50D, Canon EF 17-40mm 1:4 USM III
 
Äntligen, dagen jag längtat efter, jag har en hel ledig dag som jag bara kan sitta på soffan i mjukiskläder, titta på gamla bilder och som plus i kanten kommer det Svampbob maraton på Nickelodeon. Dessutom ska jag åka till stallet och rida ikväll, red igår också, första gången på 2 veckor, har varit olyckor o. andra tråkigheter men nu ska hästen sättas igång... Igen! Tänker vara extra noijig så vi säkert inte får något fel igen!
 
Nu till bilden!
I övrigt så händer det inte så ofta att man ser en bild i sepiaton på min blogg, jag tror t.o.m. att dethär är den första? Är helt nerkärad i bilden, tycker allting är så bra som det kan bli!
 
Jag har gått igenom i princip alla bilder på datorn nu från fastlands resan, alla hästbilder osv, nu vill jag fota meeeera! Har så mycket "överlopps inspiration", tur så står det en fotografering på tapeten imorrn, sålänge vädret tillåter!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0