Henni & Sophia #2

 
Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM III
 
Och vi fortsätter med dataproblem. Här är ett par till bilder som jag hann fixa till innan datan bestämde sig för att strejka. Hoppeligen åtgärdas alla problem idag men det återstår att se, tråkigt då bloggen ekar!
 
Under tiden har jag hunnit göra en 8 dagars lång trip till fastlandet, träffade en häftig liten islandsbebis vid namn Leiftra, red islandshästar (bara för att jag reser betyder ju absolut inte hästfritt, eller hur ;D), försökte vila upp mig ordentligt. Då jag kom till Åland igen tog jag min kompis med mig som aldrig varit på ön, veckoslutet fortsatte med nationella hopptävlingar och fest.
Självklart har jag alla mina minneskort fulla! Har fotat så mycket, kommer inte veta var jag ska börja då jag får igång datorn!
 
Bilden överst är nog en av (många) favoriter från fotograferingen, äääälskar den fina klänningen med ridstövlarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0