Fia & Smári

 
Canon eos 50D, Canon EF 17-40mm 1:4 USM III
 
Då jag var på fastlandet (Finland) så åkte jag och fotade min kompis Fia med hennes superfina islandsvalack Smári, ekipaget dyker titt som tätt upp här i bloggen så ni känner säkert igen dem från tidigare inlägg.
Oftast brukar vi fota med spontana kläder, tar det som kommer först till hands men inte denna gång! Denna gång gav vi oss in på ett mer sagotema! Vilken saga/fantasi man vill förknippa bilderna med så får ens egna fantasi flöda.
Jag är supernöjd med bilderna och det kommer dyka upp fler. Vad tycker ni om dem?
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0