Carolina med Zahara

 
 
Canon eos 50D, Canon EF 17-40mm 1:4 USM III
 
Just nu har jag inga fotogrejs på gång- känns öde. Plötsligt kan jag ha huuuur mycket som hellst och plötsligt har jag inget. Såklart betyder de att jag ändå inte är syslolös, har hur mycket som hellst att göra!
 
Igår var det sista dagen att anmäla sig till inoffiiell utställning (hundar, alltså) och såklart är jag i sista sekunden och anmäler Tosca. Det skrämmer vettet ur mig. Aldrig varit med på en utställning men känner att vi "måste", vill ju pröva iaf!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0