10 saker ni inte visste om mig

 
Canon eos 50D, Canon macro 60mm
Nej nu är det dags att mjuka upp efter allt hästande (eller är det de?)!
Kom nyss hem från att ha lämnat bilder till familjen som jag hade fotografering med senast, är alltid lika nervös då jag lämnar över bilder. Det räcker inte för mig att jag är nöjd med bilderna utan de som ska ha dem måste vara ännu nöjdare. Så, den här gången känner jag mig riktigt nöjd med min insats. Senare idag slänger jag in ett inlägg med några bilder från familjefotograferingen så håll ögonen öppna!
 
För att jag sitter här med datorn och min muminmugg med te i så tänker jag avslöja lite saker ni inte visste om mig.
 
 
10 saker ni inte visste om mig:
*Jag älskar att virka!
*Jag började fota 2007.
*Jag började rida 1ggr/vecka som 4åring, åren gick och jag hade 1 års uppehåll för att sedan fortsätta.
*2011 (tror jag?) sålde jag min goa islandsvalack, Dreki, han var borta i 9månader då jag plötsligt fick ett underbart meddelande på fb om att han måste flytta. Definitivt fick han flytta hem igen!
*Jag "lider" av ett stort köpberoende
*Jag ser mitt jobb som en "fristad", ett ställe där jag kan stänga av allt annat.
*Jag röker ej (tja, folk i min närhet vet).
*Jag samlar på muminmuggar & diverse muminstuff (arabia).
*Jag är inte ett stort fan av halsband/armband.
*2009 gick en kär närstående bort i cancer, det är mycket tack vare henne som jag fick Dreki från början, jag tänker på henne varje dag, speciellt då jag är i stallet och är tacksam för allt hon gjort i mitt liv.
 
 
 
 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0