Stars

 
Nelly.com
 
De här skorna var klart snyggare än jag hade förväntat mej. Visste inte det skulle vara blått innanför skon eller en stjärna under foten. Skornas detaljer får helt klart ett stort plus! Löv dem! Och de satt perfekt slimmat på foten!
 
Hittar dem inte på Nelly mer trots att det var lite på en vecka sedan jag beställde dem så antar de är slutsålda redan.
Till min stora förskräckelse så insåg jag att jag inte har en sjuttons aning vart jag ska börja ställa mina skor. Nu måste jag nog komma på en plan B! Vart jag än ser just nu så ser jag... Skor, de är överallt! Måste nog börja hitta på nåt smart, kanske en gardinstång på väggen att hänga klackarna på? Sparar plats på hyllorna då... Hmm. Får se, ska grubbla vidare på den!
 
Ca mått:
Platåhöjd 4cm
Klackhöjd 14cm
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0