Monster i skogen

 
Canon eos 50D, Canon EF 75-300mm 1:4-5.6 III USM
 
Slänger upp några bilder till på mina monster från början av veckan!
Det är så otroligt roligt att gå ut och gå nu då det är varmt ute, igår var vi på en 2.5 timmars länk med vår granne och hennes schäfer. Kändes knappt långt trots att det lätt blev en 12km lång länk, minst!
För Haustis ben var det däremot inte alls någon bra idé... Han klarade ca 2h men efter det blev han så trött så han kunde vara lös utan att ens orka hälsa på en hund som benen värkte åt stackaren! Idag var han tack och lov helt och hållet sej själv och vi tog en 40minuters länk bara för att sträcka på våra styva kroppar från igår. Hausti orkade hur bra som helst hela sträckan.
 
Imorgon åker vi på lätt hundträning och funderar på att lämna Hausti hemma och vila ytterligare. Tosca skulle jag vilja ha lite egen tid med, tänkte nämligen lära in ett nytt trick imorgon! Får dock se vilket det blir, har några på lager men vi får se hurdant humör vi är på imorrn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0