Jobb, jobb, bil, jobb, sova, äta, dör.

Inga nya bilder för min del, för mycket photoshoots jag vill göra, allt för lite tid! Jag jobbar som en idiot just nu för att kunna hålla igång allt som rör sej omkring just nu. Det senaste dygnet har varit otroligt tungt, sov dåligt mellan måndag-tisdag, tisdag väckning kl 8.oo jobb 9.30-16.30, sedan till nästa jobba och ha nattskift 21-8.oo, hem och sova 2 timmar och iväg till jobbet kl 11-15.30. Direkt efter jobbet stack jag till en bilfirma för att skriva på lite papper i väntan på att min nya beauty ska komma hem. Hade önskat ta hem bilen idag redan men ett papper saknades till min gamla bil som de ville ha och nya bilen ska åka iväg för registrering (import bil), antagligen är den klar fredag eller måndag. Vill NU ju!
Så mitt senaste 1,5 dygn har varit riktigt tufft! Väldigt lite sömn och arbete i ca 20 timmar med allt som allt 5 timmars sömn, huoh, gott folk! Det här med två jobb var kanske att ta lite väl vatten över huvudet? Mina kommande två veckor kommer att vara riktigt horror, ca 13h jobb/dag isträck, slutar ena jobbet, iväg till andra, hem och sova.
Ser verkligen fram emot att få lönerna kan jag försäkra er om! Nu ska jag äntligen hoppa i säng med en fil och somna bums, så trött, imorgon fortsätter jobbet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0