Hav av vitsippor och fuffiga monster

Iphone 5
 
Blev en trevlig instagram bild idag. Suck. Vi gick till ett ställe som är helt underbart såhär års, jag visste att det skulle vara enorma hav av vitsippor. Tror ni att jag fick med mej kameran? Trodde inte det...
Vi åkte iväg för att hundarna skulle få simma och springa av sej sin grymma energi, min vän var med sin schäfer. Det är jättekul då hennes hund är i samma ålder som mina så dom har jämn åriga att leka med! Mina monster somnade direkt då vi kom hem, så trötta!
Imorgon åker vi antagligen iväg igen bara för att jag ska få med mej kameran. Så hoppeligen kommer det nå trevliga bilder på mina små busungar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0