Årets första dopp

 
Iphone 5
 
Vi har haft ett så mysigt veckoslut på en bekants sommarstuga att jag intens ha hunnit fundera på datorn, vad är bättre som det?
Hundarna slapp tidigt ut, då stället är långt in i skogen så antog jag att busarna skulle hållas, de var ute och busade redan runt 8 på morgonen. Hausti kom och tittade till oss minst 1 gång i halvtimmen. Plötsligt blev det tyst. För tyst. Då det hade gått en timme steg jag upp för att kolla vad mina nazister höll på med. De satt nöjda, för nöjda på trappan i solen, helt slutkörda och... Genomvåta. Till och med huvudet var vått! Så här stod det årets första dopp på listan för båda två tydligen. Roligat att veta attäven Tosca gillar att simma men genomvåta Collies med träckiga tassar och fulla av sand är definitivt mindre trevlig.
Kul hade dom iaf!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0