Vart blev du våren?

Canon eos 50D, Canon macro 60mm
 
Alltså hallååå! Sommar, vart blev du?! Har varit väldigt kallt de senaste dagarna! Igår var det bättre men idag... Hurr! Kunde knappt röra ansiktet efter att ha varit 15minuter ute då det blåser svidande kallt. Eftersom vi är såhär långt in på mars så tycker jag nog att våren skulle kunna krypa fram, med den här kylan smälter ju intens snön och isen, så tråkigt! Jag har så mycket jag vill göra direkt då snön och isen smälter bort. Jag ska börja springa mera intervaller (nu har det varit paus med det då Hausti är "opererad" o måste ta det lugnt) och ut ch gå mer. Har inte alls någon inspiration då det är såhär kallt. Sön är en sak men kyla. Jag borde definitivt flytta till Miami!
 
Nu tänker jag ta tidig kväll och krypa under täcket med Ipaden och kolla på serien Bones och käka vindruvor så datan får vila för idag innan den kraschar ihop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0