Små dissar Iphone 5

 
Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM
 
Well. Här sitter jag nu med min Iphone 5, har haft dne i ett dygn nu. Fattar noll. ÄR en hel del saker som är annorlunda från 3GS:n som jag hade för över ett år sedan. Visst är 5:an fancy men... Inte gilla. Går inte att ringa utan att det blir "facetime" samtal. Avaktiverar jag det så försvinner alla kontakter. Att fixa en "egen" ringsignal är inte heller det lättaste. Som med 3GS:en köpa låt, sedan bara klicka att använda den som ringsignal. Men nu hittar jag ingenstans att trycka på att jag vill använda en köpt låt som ringsignal. Argh!
Förutom en futtig ringsignal så tycker jag att det där med kontakterna är värst. Så otroligt nervpirrande. Har suttit länge och pillat på telefonen utan resultat.
För övrigt verkar den helt trevlig men... Är småsaker (nu ska vi också komma ihåg att jag är värdelös på elektronik so don't blame me, är nog bara jag som inte kan ;)). Tycker den är överdrivet invecklad bara, småsaker kunde varit tydligare (ni som är vana med iphone så är det ju knappast nå problem för er).
Men. Jag lär mej väl... Snart.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0