Shopping & kastrering, good combo!

Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM
 
Har varit på en shoppingrunda idag, så skönt att äntligen ha lite nytt i garderoben istället för att titta på samma, gamla vanliga trasor som man sett på alldeles för länge! Nu kan jag ta våren med stil i mina nya rockar och andra mysiga tröjor!
 
Imorgon har även lilla Hausti veterinär tid. Han ska kastreras, amen!
Haha, har längtat sååå på att han ska kastreras, han är så otroligt vild och en riktigt överdriven charmör så vi får hoppas att pojken lugnar ner sej lite och att han någonlunda slutar springa efter folk/bilar osv då han är lös (dock är han ju vallhund så tvivlar starkt på det). Han lyssnar alltid på mej men vid vissa tillfällen stänger han totalt av hörseln. Hundarna kan ju stänga av ljud de inte vill höra, märks väl då han vill höra och inte vill höra. Det intressanta är att han jagar bilar osv bara en bit, trots att de fortsätter så vänder Hausti om efter att ha jagat dem 20-50m och kommer tillbaka. Onödiga hund. Något vi ska försöka börja träna på då han blir lugnare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0