Osammanhängande inlägg

Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM + Elinchrom studioblixtar
 
Blev dålig uppdatering här igår eftersom jag är sjuk. Jag har ont i hela ryggen enda upp till nacken, ont i halsen och en äcklig hosta och en hämsk huvudvärk så låg för det mesta och sov igår. Idag mår jag tack och lov mycket bättre... Ennu! Kan bero på all Burana jag har proppat i mej så allting slår väl tillbaka då det slutar värka, huh.
Och idag blir det ett mini äventyr, jag ska äntligen få en bykmaskin! Efter att ha bott hit i 1.5år så ska jag äntligen kunna tvätta mina kläder själv istället för att föra dem hem till mamma, amaaazing!
Så ni vet nog vad jag gör resten av dagen/kvällen... Tvättar kläder i mängder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0