Kraschar

Canon eos 50D, Canon teleobjektiv (minns ej mm, objektivet "pensionerat" för längesen)
 
Usch. Känner att jag håller på att bli rätt fräsig, kallt ute fast solen lyser men är en isande blåst, ingen lust att vara ute med hundarna och tror kvällens hundkurs blir avbokad för min del tack vare personliga skäl så blir väl långlänk med trick övning. Har även hållit på hela morgonen med att förberead mej för totalt undergång, fylltat alla miljoner bilder, filmer och låtar över till en extern hårddisk. Min dator mår verkligen inte bra! Men... This time I'm ready so bring it on!
 
Bjuder på en bild på lilla islänningen Ögn som står i stallet där jag har min pålle. Bilden är enda från 2009!
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0