Job, so happy!

 
Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM
 
Well... I got a job, finally! Är så happy att jag inte kan beskriva det heller! Har länge nu räknat de sista centarna till allting men nästa månad kommer jag få min första lön sen dec. och kommer inte behöva vara så exakt! Har varit så svårt att hitta något jobb, har självklart sökt men endera behöver du utbildning till det eller så är finska ett stort krav (bor i finland för er som inte vet) och på andra platser som jag sökt så har jag aldrig fått svar. Jag är inte petnoga med vad jag gör, sålänge man har ett jobb så ska man vara nöjd då det är obeskrivligt många som inte har något just nu!
 
Tog några självporträtt idag så solen lös så fint in så ni får överleva med de här egobilderna idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0