Imorgon till stallet!

 
Canon eos 400D + Kit objektiv
 
Lägger upp två otroligt gamla bilder från 2008, tagna med min första systemkameran 400D.
Imorrn blir det stallet, äntligen! Det är helt otroligt längesen sist, vågar intens skriva här hur länge... Och jag ska föreställas vara en hästägare men att bo en timmes körtid ifrån och vara fattis som en kyrkråtta är ingen god kombination...
Det pirrar i hela kroppen som jag skulle vara ett litet barn som får rida för första gången, äntligen är det varmt då jag far och rida, som jag har längtat! Då jag bara rider för skojs skull, inte någon tränings skull så har jag inte alls någon motivation att rida då det är kallt... Men nu, finally!
Imorrn måste jag även checka hästarnas eksem, antagligen ska väl eksemtäckena på nu, är lite orolig över hur min sprätt har kliat sej redan...
 
Och nu blev det att krypa under täcket igen, jag tog en powernap på kvällen redan (nap... 3h) och nu tänker jag fortsätta med det jag gjorde med serien Sons of anarchy och... Sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0