Fortfarande sjuk

Här har det tå trappat ordentligt ner med besökare de senaste dagarna. Ber om ursäkt igen för den dåliga uppdateringen men min flunssa vill inte ge efter! Det enda jag gör är att ligga i sängen och kollar på serier och sover mellan varven. Orkar inte göra något tråkigt nog. Hoppeligen mår jag väl bättre i slutet av veckan så ska då ta tag i bloggandet igen.
Nu försöka klämma i sej ett litet mål mat och sedan traska tillbaka till sängen och gömma mej där resten av dagen/kvällen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0