Elektronik...

Canon eos 50D, Canon Macro 60mm
 
Har äntligen fått igång Ipaden igen! Så lägligt då min stackars telefon tar sina sista tag de här dagarna innan min nya telefon kommer, har jag enorm tur så är den här redan på fredag men... Tvivlar. Aja, nu kan man iaf få tag i mej via facebook 24/7.
Min telefon stänger nämligen av sej helatiden, speciellt då den är på laddning (?!). Batteriet orkar inte alls dra igång telefon mer och nu har en knapp slutat fungera också... Den viktigaste knappen ofc. Undrar inte alls varför den ger upp heller, har ju inte direkt vårda den heligt. Men välkämpat, Galaxy S II:an fyllde 1år för ett par dagar sen (efter att ha blivit dränkt 2ggr och fått en flygtur utan skydd från biltaket... Inget bytt i den!). Kommer nog aldrig ha en såhär bra telefon igen! Tänkte först beställa en likadan men blir ju så tråkigt att se på samma helatiden... Så för att vara lite extra onödig så väntar jag på Iphone 5:an!
 
Nu slut med snacket, snart iväg på arbetsintervju, sedan gymmet!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0