Besök hos veterinären

 
 
Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM
 
Ingenting är bra idag... Hausti mår dåligt vilket inte är så konstigt efter all narkotika som han fick hos veterinären, han har ont och det är riktigt pain att höra sin lilla hund gny helatiden. Han har så ont! Endå får jag inte ge mer smärtlindrande idag, måste vänta till imorgon...
Han blev sur redan då vi kom in till veterinären, det är ju alltid något dåligt som händer där! Då jag hämtade honom visse han nog inte om han skulle vara glad att se mej eller... Tror han valde att nog vara glad. Nu då vi har vari hemma har han självklart sovit en del, då jag försökt trösta honom så har han bara vänt bort. Tror han ser mej som ett hatobjekt just nu, är ju inte kul att matte skickar iväg en på kastrering heller!
 
Får hoppas på en bättre dag imorrn... Tror inte det blir mycket nattsömn dock. Usch.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0