With passion for nails

 
Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM + silver reflexskärm
 
Här kommer ett par av mina totala favoriter från fotograferingen. Finns dock ca 20 favoriter, haha! Är helt supernöjd med dagens fotografering. Kunde knappt vänta tills jag slapp hem och slänga in bilderna i datorn!
 
Jag har lääänge funderat på och sagt att jag ska göra en ordentlig "nagel fotografering", närmare bestämt i ett halvår redan. Min kompis Sandra har alltid så grymma naglar som hennes kusin Nici gör. Jag har sett många fina naglar men Nici har en egen stil på det hela som ger mej en extra kick inspiration. 
Tycker ni ska slänga en extra blick på alla grymma små detaljer som finns på naglarna, alla är olika!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0