Student 2013

Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM
 
Äntligen klar med student bilderna! Är supernöjd! Har varit lite tråkig då jag inte hann gå igenom dem då direkt som jag ville, har fortsatt med mitt jobbas och det har verkligen inte blivit mycket tid över. Det lilla jag varit ledig har jag självklart spenderat med hundarna då jag annars inte hinner se dem så mycket nu. Självklart har jag snälla kompisar som ställer upp så de slipper ut och ha sällskap men... Lessamt då tiden inte räcker nu.
... Och tiden räcker absolut inte till att blogga som ni märkt men den här veckan kommer jag äntligen att ha några få andningshål då jag har "ledig vecka", dagarna består av endast 5 timmar jobb (sommar annars är 13 timmar jobb) så hinner pusta lite!
 
Och vet ni, jag har faktiskt hunnit fota en egen liten grej idag! Bilderna blev awsome! Temat är "Passion for nails" har en kompis som lagar superhäftiga (och fina) naglar och nu var jag tvungen att fota de senaste som hennes kusin har. Så nu ska jag sätta mej och glo på dem! Häng kvar, det publiceras ett inlägg imorgon!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0