Bilder med osammanhängande text

 
 
 
Canon eos 50D, Canon EF-S 17-40mm 1:4 USM
 
Inatt blir det nattskift 1 av 4 (13h/st). Det blir min slutspurt för den här månaden sedan blir det 3 dagar ledigt, äntligen! Sedan har jag jobbat 14 dagar och hade en dag ledigt... Som jag hade enmassa att göra på. Och nu kör jag 15 dagar jobb isträck. Av denna tid har jag jobbat ca 75% av tiden dubbelskift, dvs 13h/dag då jag har två jobb. Många sade att jag inte ska jobba mej slut. Kroppen tar det bra medan psyket nog håller på att ta över... Jag behöver definitivt min egen tid och ha ledigt. Känner att jag verkligen tagit vatten över huvudet! Men då jag var i ett halvår arbetslös och ett stort problem med pengar så är jag mer än glad över mina två jobb och hårt slit. Känslan att helt klara sej själv pengamässigt är en underbar känsla, precis som jag vill ha det!
 
Under mina lediga dagar ska jag försöka klämma in en eller två fotograferingar (lovar det regnar då jag är ledig...). Jag ska även åka iväg och fortsätta på min unicorn/my little pony tatuering, ennu är inte konturerna klara och enmassa färgklotter ska det bli!
 
Nu ska jag ut med mina monsterhundar och sedan måste jag söka mej på jobb, ha en bra natt allihopa medan jag sitter med tändstickor i ögonen för att hålla dem uppe! Pricken på i:et är att jag hinner sova en timme på morgonen... För att åka till nästa jobb. Lovely.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

teskedspixlar.blogg.se

Janina heter jag och i min värld existerar både Rödluvan och Askungen. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och skor. Så ni kan ju gissa själva vad bloggen kommer handla om.

RSS 2.0